Pagina Documente Sursă devine activă după finalizarea procedurii de validare şi cuprinde 5 subsecţiuni (pagini) active sau nu în funcţie de tipul raportării (L = Lunară, NL = Lunară nerezidenţi, T = Trimestrială, NT = Trimestrială nerezidenţi, A = Anuală sau C = La cerere):


Toate subsecţiunile au aceeaşi structură şi sunt împărţite în 3 regiuni: Totaluri, Filtre şi Date.

  • Secţiunea Totaluri poate afişa, în funcţie de caracteristicile paginii, numărul de înregistrări raportate / declarate precum şi diverse totaluri specifice secţiunii respective.
  • Secţiunea Filtre poate afişa, în funcţie de caracteristicile paginii, opţiuni de vizualizare doar a câmpurilor (tag-urilor) obligatorii precum şi opţiuni de filtrare specifice secţiunii respective (inclusiv eventualele erori depistate).
  • Secţiunea Date poate afişa, în funcţie de caracteristicile paginii, datele specifice secţiunii (extrase din subsecţiunile corespondente ale secţiunii SourceDocuments din fişierul / fişierele tip SAF-T validate) sub formă de tabele.

Interacţiunea utilizatorului cu secţiunea Filtre determină filtrarea datelor din tabelele secţiunii Date.