Pagina Înregistrări Registrul Jurnal devine activă după finalizarea procedurii de validare şi are următoarele caracteristici:


  • Este împărţită în 3 regiuni: Totaluri, Filtre şi Date.
    • Secţiunea Totaluri afişează numărul de înregistrări raportate / declarate precum şi totalurile sumelor debit / credit raportate / declarate.
    • Secţiunea Filtre afişează opţiuni de vizualizare doar a câmpurilor (tag-urilor) obligatorii precum şi opţiuni de filtrare specifice acestei secţiuni (inclusiv eventualele erori depistate).
    • Secţiunea Date afişează datele specifice acestei secţiunii (extrase din secţiunea GeneralLedgerEntries din fişierul / fişierele tip SAF-T validate) sub formă de tabele.

Interacţiunea utilizatorului cu secţiunea Filtre determină filtrarea datelor din tabelele secţiunii Date.

  • Este activă pentru toate tipurile de raportare (L = Lunară, NL = Lunară nerezidenţi, T = Trimestrială, NT = Trimestrială nerezidenţi, A = Anuală sau C = La cerere).
  • Dacă există date raportate şi tipul de raportare este NL = Lunară nerezidenţi, NT = Trimestrială nerezidenţi, A = Anuală sau C = La cerere, atunci se va afişa doar mesajul de eroare Secţiunea "Înregistrări Registrul Jurnal" conţine date.
  • Dacă nu există date raportate, atunci se va afişa doar mesajul informativ Secţiunea "Înregistrări Registrul Jurnal" nu conţine date.