Ecrane secundare
Ecranele secundare se pot accesa prin intermediul a diverse controale (butoane, opţiuni meniu, etc.) ale ecanului principal şi pot avea roluri multiple (configurare, afişare informaţii, etc.)
- Istoric validări staţie de lucru
- Se accesează folosind butonul cu acelaşi nume din secţiunea Selecţii fişiere.
- Afişează o listă cu următoarele informaţii privind validările efectuate pe staţia de lucru curentă:
- Dată şi oră validare
- Tip validare (Singulară sau Modală)
- Nume fişier / folder validat
- Durată validare
- CIF entitate raportoare
- Tip raportare (L = Lunară, NL = Lunară nerezidenţi, T = Trimestrială, NT = Trimestrială nerezidenţi, A = Anuală sau C = La cerere)
- Test (dacă este raportare de tip test sau nu)
- Perioadă raportare
- Tip contabilitate (A, I, ONG, IFRS, BANK, IFN, INSURANCE, NORMA14, NORMA36 sau NORMA39)
- Monedă raportare
- Validare salvată
- Nume fişier de tip arhivă
- Atenţionari
- Erori
- Nu afişează toate validările efectuate pentru ID client activ.
- Permite exportul în format Excel al istoricului validărilor pe staţia de lucru curentă folosind butonul dedicat din ecran.
- Permite ştergerea istoricului validărilor pe staţia de lucru curentă folosind butonul dedicat din ecran. Dacă se utilizează această opţiune, atunci nu se va şterge istoricul global al tuturor validărilor aferente ID client activ.
- Istoric global validări
- Se accesează folosind butonul cu acelaşi nume din secţiunea Configurări.
- Afişează o listă cu informaţii privind toate toate validările efectuate pentru ID client, indiferent de staţia de lucru unde au fost efectuate:
- Dată şi oră validare
- Tip validare (Singulară sau Modală)
- Nume fişier / folder validat
- Durată validare
- Dimensiune fişier
- CIF entitate raportoare
- Tip raportare (L = Lunară, NL = Lunară nerezidenţi, T = Trimestrială, NT = Trimestrială nerezidenţi, A = Anuală sau C = La cerere)
- Perioadă raportare
- Staţie de lucru (Sistem de operare)
- Versiune aplicaţie
- Permite exportul în format Excel al istoricului global al validărilor folosind butonul dedicat din ecran.
- Setări Proxy
- Se accesează folosind butonul cu acelaşi nume din secţiunea Configurări.
- Permite introducerea adresei serverului Proxy, a numărului portului, a utilizatorului şi a parolei (opţionale) pentru autentificare.
- Setările Proxy sunt necesare atunci când staţia de lucru locală este conectată la Internet prin intermediul unui server Proxy.
- Ecran rulaje conturi în Registrul Jurnal (General Ledger)
- Se accesează în secţiunea Conturi Registrul Jurnal cu opţiunile pentru mouse click dreapta sau dublu-click pe contul ales (AccountID) din listă.
- Afişează informaţii privind rulajele contului ales în secţiunea Înregistrari Registrul Jurnal (General Ledger Entries)
- Permite exportul în format Excel folosind butonul dedicat din ecran.
- Ecran rulaje ID client / ID furnizor în Registrul Jurnal (General Ledger) şi Facturi de Vânzare (Sales Invoices) / Facturi de Achiziţie (Purchase Invoices)
- Se accesează în secţiunea Clienți respectiv Furnizori cu opţiunile pentru mouse click dreapta sau dublu-click pe codul ales (CustomerID respectiv SupplierID) din listă.
- Afişează informaţii privind rulajele codului ales în secţiunea Înregistrari Registrul Jurnal (General Ledger Entries) şi în secţiunile Facturi de Vânzare respectiv Facturi de Achiziţie.
- Permite exportul în format Excel folosind butoanele dedicate din ecran.
- Se accesează prin combinaţia de taste Ctrl + F din orice tabel care conţine date. Vezi şi subsecţiunea Tabel din secţiunea Controale folosite în aplicaţie.
- Permite căutarea de la început sau diferenţierea între litere mari şi mici (case sensitive), conform opţiunilor.
- Dacă textul introdus este găsit, fereastra este ascunsă şi elementul identificat din tabel este evidenţiat în culoare distinctă.
- Repetarea (Continuarea) căutarii aceluiaşi text se poate executa folosind combinaţia de taste Ctrl + G.
- Informaţii sistem
- Se accesează folosind butonul cu acelaşi nume din secţiunea Configurări.
- Afişează informaţiile despre staţia de lucru stocate de sistemul de operare.